31.12.2012
Silvestrovská ledová procházka na Morávku

Skoro již tradičně chceme část posledního dne v roce strávit na nějaké hezké horské procházce, tak i letos jsme nelenošili. Autem jsme dojeli na Morávku na parkoviště k točně autobusů Bebek a odtud jsme se vydali údolím řeky Skalky k rozcestníku Okrouhlice a zpět. Byla to moc hezká liduprázdná procházka, akorát opět hlavně v dolním úseku docela dost ledová,ale tentokrát jsme to zvládli a ani nespadli. Více o našem výletu najdete se dozvíte ZDE.

29.12.2012
Sněhová procházka z Visalaji na Bílý kříž

Slunná sobota nás vylákala k dalšímu výletu na hory. Tentokrát jsem vzhledem ke své předchozí 12 denní chřipce chtěla opět něco méně náročného a tak jsme autem vyjei na Visalaje a odtud se vydali na Bílý kříž. Překvapilo nás, že i když ve městě vládlo "jaro" tak na Visalajích byl již sníh i když notně zmrzlý a tak turistické cestičky se často podobaly spíše kluzišti, ale i když pár neškodných pádů bylo, přežili jsme.... Více o našem výletu včetně fotek najdete ZDE.

27.12.2012
Povánoční deštivoblátivý výlet na Horečky

Povánočního volna jsme využili k výletu s našimi přáteli a jejich pejsky na Horečky. I když ráno trošku vykouklo sluníčko, tak později se již schovalo za mraky a než jsme docestovali na Horečky, spustil se déšť. Nedali jsme se však deštěm zastrašit a prošli jsme všichni náš tradiční hodinový procházkový okruh, pořídili potřebnou výletní fotodokumentaci i když to bylo opravdu velmi těžké a málem jsme to vzdali, neboť přesvědčit rozdivočelou 8 hlavou smíšenou psí smečku aby všichni společně leželi a pózovali jak si pánečci umanou,je velmi těžké, ale trpělivost růže přináší, takže jsme nakonec přece jen společné foto pořídili. Více o našem výletu najdete se dozvíte ZDE.

23.12.2012
Předvánoční překvapení....

V předvečer Štědrého dne nám telefonovali majitelé našeno již 11 letého odchovance CONANA Czech Rea. Conan se před pár lety s majiteli přestěhoval do Španělska a tak jsem ani nedoufala, že o něm někdy ještě uslyším, či ho dokonce budu moct ještě vidět. A Conanek s pánečky přijel na "prázdniny" zpět do Ostravy. Je to již 11 letý bernský pán, těší se dobrému zdraví a velmi rád s pánečky cestuje. Byl to pro mě jako pro chovatele asi ten nejkrásnější Ježíšek. Aďo a Honzo, moc vám děkuji!!!!

21.12.2012
Deuška - nová posila naší smečky

Po odcestování Caira nám zůstala doma IDEA DEA Czech Rea alias Deuška, ta se nikam stěhovat nebude, ta zůstává doma v naší smečce. Měli jsme v plánu si z tohoto vrhu ponechat doma dceru naší Gaily. Už jsem plánovala jak si budu vybírat mezi narozenými psími slečnami tu nej pro sebe, jenže člověk míní, příroda mění... Holčička se narodila pouze jedna, takže vybírat nebylo z čeho, možná tomu tak osud chtěl, abychom v davu dokonale zbarvených krasavic nepřehlédli právě tu nám souzenou naší tmavou asymetrickou Deušku. A tak věříme, že nám Deuška vyroste ve zdravou a krásnou psí dámu a jednou se snad stane matkou další generace Czech Rea.

Cairo se loučí....

Dnes nám odešel do nového domova náš jediný kluk a "velký brácha" naší Deušky. Cairo neodjel daleko jen 8 km od nás do Ostravy - Poruby, kde bude bydlet se svou paničkou. Jsme rádi, že náš jediný "kluk" bude takto blízko nás a budeme ho mít možnost často vídávat.

15.12.2012
Naše štěňátka mají 7 týdnů....

Naše štěňátka dnes oslavily 7 týdnů. Opět se zdokonalily ve zkoumání, kousání a jiných nezbytných štěněcích nezbednostech. Nejnovější zprávy z jejich života najdete v jejich deníčku, doplnili jsme i tabulku hmotností a společnou fotogalerii. Jednotlivé fotky štěňátek se zobrazí zde po kliknutí a jejich jména.

08.12.2012
Naše štěňátka mají 6 týdnů....

Naše štěňátka dnes oslavily 6 týdnů. Užívají si plnými doušky život s námi s maminkou Gailou a strejdou Totém. Seznámily se s prvním sněhem a moc se jim řádění v něm líbí. Reagují již na svá jména a je jich "všude plno" i když jsou jenom dvě.
Gaila štěňátkům stále velmi ráda poskytuje svůj mléčný bar a kromě toho si štěňátka pochutnávají na syrovém mletém masíčku s rýží a mrkví, vařeném kuřeti, mlíčku, jogurtu a tvarohu, rybičkách, sýru. Vše jim moc chutná. Nejnovější zprávy z jejich života najdete v jejich deníčku, doplnili jsme i tabulku hmotností a společnou fotogalerii. Jednotlivé fotky štěňátek se zobrazí zde po kliknutí a jejich jména.

01.12.2012
Naše štěňátka mají 5 týdnů....

Naše štěňátka dnes oslavily 5 týdnů. Za týden zase poněkud povyrostly, prodloužil se jim zase o něco jejich kožíšek, vesele řádí doma i venku a poznávají nové a nové věci. Baví je zejména: žvýkat suchý list, větvičku, olizovat máminu velkou kousací kost, tahat mámu Gailu za chlupy, za ocas, běhat s novinami, odnášet boty...Zkrátka pořád mají co na práci.
Gaila štěňátkům stále velmi ráda poskytuje svůj mléčný bar a kromě toho si štěňátka pochutnávají na syrovém mletém hovězím masíčku s rýží a mrkví, vařeném kuřeti, mlíčku, jogurtu a tvarohu. Nejnovější zprávy z jejich života najdete v jejich deníčku, doplnili jsme i tabulku hmotností a společnou fotogalerii. Jednotlivé fotky štěňátek se zobrazí zde po kliknutí a jejich jména.

24.11.2012
Naše štěňátka mají 4 týdny....

Naše štěňátka dnes oslavily 4 týdny. Z psích batolat se postupně stávají psí děti, které se začleňují do každodenního dění v naši domácnosti, stejně jako dospělí psi - jejich máma Gaila a nevlastní tatínek Toté. Nejistá batolivá chůze se již změnila v chůzi jistou a běh, velmi hlasitě již dávají o sobě vědět, jen velmi neradi zůstávají sami v porodní bedně, mnohem raději asistují v kuchyni při vaření a dalších činnostech doma. Rádi si hrají nejem spolu navzájem, ale i s námi, začínají poznávat hračky jako jsou uzlíky a balonky a hračky, které jim nejsou určeny,ale které si rádi "půjčují" jako například noviny a časopisy pod konferenčním stolkem - asi se budou chtít učit číst :-). Nejnovější zprávy z jejich života najdete v jejich deníčku, doplnili jsme i tabulku hmotností a společnou fotogalerii. Jednotlivé fotky štěňátek se zobrazí zde po kliknutí a jejich jména.

17.11.2012
Naše štěňátka mají 3 týdny....

Naše štěňátka dnes oslavily 3 týdny. Zdokonalila se jim chůze, poznávají sebe navzájem, začínají si spolu hrát, kromě své mámy začínají vnímat i nás. Taky jejích kožíšky jsou čím dál hustší a delší. Nejnovější zprávy z jejich života najdete v jejich deníčku, doplnili jsme i tabulku hmotností a společnou fotogalerii. Jednotlivé fotky štěňátek se zobrazí zde po kliknutí a jejich jména.

10.11.2012
Naše štěňátka mají 2 týdny....

Naše štěňátka dnes oslavily 2 týdny. Otevřely se jim oči a pokoušejí se o první nemotorné krůčky. Jejich máma Gaila se o ně stále vzorně stará, "mléčný bar" je stále na blízku, dobře zásobený a tak za další týden svého života opět stihli svou váhu téměř zdvojnásobit. Nejnovější zprávy z jejich života najdete v jejich deníčku, doplnili jsme i tabulku hmotností a společnou fotogalerii. Jednotlivé fotky štěňátek se zobrazí zde po kliknutí a jejich jména.

03.11.2012
Naše štěňátka mají týden....

Týden uběhl jako voda a naše štěňátka mají za sebou první týden svého života. Jejich maminka Gaila se o ně vzorně stará, "mléčný bar" je stále dobře zásobený a tak za týden svého života svou porodní váhu více než zdvojnásobili. Nejnovější zprávy z jejich života najdete v jejich deníčku, doplnili jsme i tabulku hmotností a společnou fotogalerii. Jednotlivé fotky štěňátek se zobrazí zde po kliknutí a jejich jména.

27.10.2012
Máme štěňátka!!!

....nevím zda existuje něco mezi nebem a zemí, snažím se být realista, jenže...neuvěřitelné se stalo skutečností....
i když narození vrhu "I" bylo plánováno již na 25.10, mohu opět začít stejně jako oznámení o našem krytí....
Ve stejný den jako před 11 lety, v den 11. narozenin babičky štěňátek naší CAIRY, přišly na svět naše "dvojčata" - vrh "I".
Bohužel, tím, že byly štěňátka "jenom" dvě došlo k tomu, co se často může u málopočetného vrhu u velkého plemene stát. Málo štěňátek nedokáže u velké feny často zřejmě dostatečně hormonálně nastimulovat porod tak, aby proběhl zcela přirozeně a to se tentokrát přihodilo bohužel i nám. Takže tentokrát neproběhl porod přirozeně, tak jak jsme byli zvyklí ve všech předešlých vrzích v celé historii naší chovatelské stanice,ale bohužel jsme museli přistoupit k porodu císařským řezem.
Byl to tentokrát opravdu dlouhý a náročný průběh porodu, měla jsem veliký strach o Gailu i štěňátka,ale patronka vrhu naše "CAIRENKA" z nebíčka nedopustila, aby se něco zlého její dceři a vnoučatům v tento významný den přihodilo a poslala na pomoc "strážné anděly", kteří byli v pravý čas na správném místě.
Moc bych tímto chtěla poděkovat za pomoc Evičce Hyklové - "ch.s Eldegi" a MVDr.Zdeňku Markovi z Nového Jičína.
Více podrobností, včetně významu jmen tohoto vrhu postupně dopíšu do oblíbeného deníčku štěňátek, který ani u tohoto vrhu nebude chybět, stejně jako fotogalerie a tabulka hmotností

26.09.2012
Očekáváme štěňátka!!!

Dne 23. srpna jsme se společně s naší fenkou C.I.B. GAILOU Czech Rea vydali na Slovensko do Časté na stejné místo, kde se přesně před 11 lety odehrávalo krytí naši první fenky CINY, babičky naší Gaily, tentokrát za vyhlédnutým ženichem CH.BENGHALEM z Deikowej doliny, , který byl importován z Polska do chovatelské stanice Balihara Ranch. Ben je synem multišampiona Sotela, jeho matkou je interšampionka VOGUE z Deikowej Doliny. Naše cesta byla, steně jak před 11 lety byla úspěšná a březost GAILY nám dnes potvrdil ultrazvuk. Jestli všechno dobře dopadne, štěňátka, tentokrát vrh "I" se narodí okolo 25. října. Už teď se na ně moc těšíme a ještě jednou děkujeme Janě Štefancové za vřelé přijetí a příjemně stávený čas.

13.09.2012
Z Bílé na Bobek

Příznivého sobotního počasí jsme opět využili k turistickému výletu. Tentokrát jsme autem zajeli na Bílou odkud jsme se vydali na Bobek, Hluchanku a údolím řeky Smradlavy se vrátili zpět Více o tomto výletu včetně fotogalerie najdete ZDE a ve fotogalerii naší GAILY

08.09.2012
Výlet na Ostrý a Kamenitý

Příznivého sobotního počasí jsme opět využili k turistickému výletu. Tentokrát jsme autem zajeli do Košařisk a odtud si vyšlápli na Ostrý z něho pak pohodovou hřebenovkou jse pokračovali na chatu Kamenitý a odtud jsme sešli zpět do Košařisk. Více o tomto výletu včetně fotogalerie najdete ZDE a ve fotogalerii naší GAILY

19.8.2012
Naše 7-týdenní vnoučata

Na počátku července se v chovatelské stanici Anabell´s Garden narodili našemu FRAMUSOVI CLARKOVI Czech Rea jeho první potomci - 3 psí holky a 2 psí kluci. Dnes ve věku 7 týdnů jsme je byli navštívit. Dětičky se Anabellce a Clarečkovi moc "povedly" a my jim přejeme dlouhý a šťatný sí život po boku jejich pánečku. Rodině Opletalové moc děkujeme za vřelé přijetí a za vzornou péči o naše vnoučky. Více o Clarečkových miminkách najdete zde.
11.-18.8.2012
Zvíkovské podhradí

Spolu s naší GAILOU jsme prožili krásnou týdenní dovolenou ve Zvíkovské podhradí.Odtud jsme podnikali každý den rozmanité výlety do nádherného okoli a lesů plných hub. Více o této naši dovolené včetně fotogalerie najdete ZDE a ve fotogalerii naší GAILY

22.07.2012
z Morávky na Visalaje stezkou "kouzelného dědečka"

Dnes jsme si udělali spolu s kamarádkou naší Anetky a její maminkou za doprovodu naší GAILYspolečný výlet z Morávky na Visalaje, který pnakonec proběhl zcela jinak než jsme původně plánovali :-)..... Více o tomto našem výletu včetně fotogalerie najdete ZDE a ve fotogalerii naší GAILY

21.07.2012
Hradec nad Moravicí

V sobotní odpoledne jsme si udělai výlet do nedalekého Hradce nad Moravicí a prošli jsme se tamním rozsáhlým zámeckým parkem. Více o tomto našem výletu včetně fotogalerie najdete ZDE a ve fotogalerii naší GAILY

15.07.2012
Z Konečné na Bílý Kříž

Taky tuto neděli jsme prožili spolu s našimi kamarády turisticky a podnikli jsme hromadný výšlap dlouhý celkem 14 km z Koečné na Býlý Kříž. Více o tomto našem výletu včetně fotogalerie najdete ZDE a další fotky pak najdete ve fotogalerii a fotogalerii naší GAILY

12.07.2012
CHEVROLETT LADY Czech Rea - 21 měsíční slečna

Cestou z výletu na Martiňák nešlo jinak, než se po cestě zastavit podívat na Čeladné za naši "oblíbenkyni" z vrhu "CH" CHEVROLETTKU, doma zvanou Ladynka. I když už je to dávno co opustila "rodné hnízdo" a ani se často nevídáme, je až neuvěřitelné, jak pořád pozná svou chovatelku. Z Ladynky vyrostla krasná psí dáma, která má vzhledem k svému věku nádhernou velice dlouhou a bohatou srst.
Z Podolánek na Martiňák

Konečně pominulo období tropických teplot a tak jsme mohli vzít opět naše pejsky do hor na procházku. Tentokrát nám dělali doprovod kamarádka Katka se svým psím triem Oktíkem, Edíkem (Emir ze Staměřic) a Andreasem (Andras z Malánek). Společně jsme autem vyjeli na Podolánky na Kociánku a odtud pokračovali na Martiňák. Více o tomto našm výletu včetně fotogalerie najdete ZDE

02.06.2011
Klubová výstava Rožnov pod Radhoštěm
Lad´s TRUBADUR
*excelent*
GAILA Czech Rea
*excelent 1*
Tak jako každoročně i letos jsme se vypravili na klubovou výstavu v Rožnově pod Radhoštěm abychom si nejen zasoutěžili s našimi pejsky v té největší komkurenci jaká se kdy na výstavě sejde,ale i se setkali se spoustou známých které jen tak na jednom místě a v jeden čas nemáme možnost potkat. Počasí opět pořadatelé "objednali" velmi dobře a tak se na nás po celý den krom štěstí smálo i sluníčko. K posuzování byli jako každoročně přizváni velmi kvalitní a uznávaní domácí i zahraniční rozhodčí, a tak jsme byli zvědaví jak jejich přísné pohledy ohodnotí naše psy.
Ve třídě otevřené jsem nastoupila s našim TOTÉM (Lad´s TRUBADUR). V konkurenci 25 dospělých psů jsme se "probojovali" do uzšího výběru mezi 8 nejlepších psů a od luxemburské rozhodčí paní Marje-Josee Melchior obdržel známku výborná s krásným posudkem
Naší GAILU jakožto držitelku již mnoha šampionátů jsem tentokrát přihlásila do třídy čestné. Do této třídy nastoupila se svou malou handlerkou naší Anetkou, která se již od rána velmi těšila, až s Gailou nastoupí do kruhu a bude "vystavovat". "Holkám" to v kruhu moc slušelo a obě se moc snažily a tak krom ocenění výborná 1 si odnesly krásný posudek, kde dokonce paní rozhodčí vyzdvihla krom předností naší Gaily i její krásné předvedení, takže jsem byla moc pyšná ne jen jako Gailina chovatelka, ale i jako hrdá matka :-).
Anetka pak Gailu ještě předvedla v závěrečném velkém kruhu mezi ostatními vítězi tříd čestných tj vítězného berňáka psa a vítěze plemen ostatních zástupců švýcarských salašnických psů, kde ještě všichni obdrželi na místo pro šampiony "obvyklého" poháru masovou konzervu, což jistě všichni zúčastněni pejsani ocenili.
Potom následoval svod plemeníků kde se mezi jinými chovnými psy předvedl krom našeho Totého také náš odchovanec FRAMUS CLARK Czech Rea.
Nakonec si ještě Anetka s Gailou zasoutěžily v soutěži "Dítě a pes", kde jako každoročně byly všechny zúčastněné děti oceněny prvním místem, medailí a drobnými dárečky,ono to ani jinak nejde, protože všichni se vždy moc snaží a jsou se svými pejsky tak moooc roztomilí.
23.05.2012
Z Jánských koupelí na Kružberk

Příznivé sobotní počasí nás vybídlo užít si z našimi pejsky pořádný celodenní výlet. A tak jsme tentokrát zamířili do již "zapomenutých" Jánských koupelí odkud jsme se prošli na přehradu Kružberk. Více o tomto našm výletu včetně fotogalerie najdete ZDE
16.05.2012
Dámská jízda na Morávku

Dnes jsme si udělali malou "dámskou jízdu" jenom s Gailou na Morávku a chladili se v tamních lesích. Pár fotek zde .
06.05.2012
Malý výlet do Kozmic

Krásné nedělní odpoledne jsme využili k malému výletu do nedalekých Kozmic, kde jsme se zašli po necelém roce opět podívat ke krásné studánce a k pískovně. Více o této procházce včetně fotogalerie najdete ZDE
02.05.2012
CHACKIE Czech Rea

Dostali jsme moc hezký email s fotečkami naší "favoritky" z vrhu "CH" CHACKIE. Chackie svým vzhledem nezapře svou maminku GAILU.
Cituji z emailu pánečků Chackie : "Chackie je hravý, společenský a vodu milujíc pejsek. I když prochází "pubertou" a občas se "zabejčí" a nechce poslechnout, je den ode dne moudřejší a klidnější. Aktuální váha je přes 50 kg."
Moc děkujeme pánečkům za email i fotečky a zdrávíme je i Chackii do Kremží. Na pár fotek ze života rok a půl staré slečny Chackie se můžete podívat ZDE.

29.04.2012
První jarní koupání naší Gaily

Jelikož se poslední dubnový víkend jarní počasí tak trošku "zbláznilo" a připravilo nám "ochutnávku" letních teplot, rozhodli jsme se vydat se z naší GAILOU si zaplavat. A tak Gaila v Hlučínské "Štěrkovně" stále neúnavně aportovala a plavala a byla velmi ráda, že se mohla v těchto horkých dnech pořádně "zchladit".Pár foteček najdete zde.

28.04.2012
Návštěva u Gity

zleva Toté(Lad´s TRUBADUR)a sestry GAILA a GITA Czech Rea

Slunečný sobotní den jsme si zpříjemnili návštěvou u sestry naší GAILY
GITY Czech Rea a jejích pánečků v Přerově.
Kromě výborného grilování jsme si užili nádherné procházky v národní přírodní rezervaci Žebračka a na nedalekou přrodní nádrž Laguna a odtud do krásně upraveného parku Michalov.
Rodině Nevřivové a Gitušce děkujeme za příjemně strávenou sobotu.
Pořídili jsme i pár fotek na které se můžete podívat kliknutím na jména holek a ve fotogalerii.

15.04.2012
Národní výstava Ostrava

Lad´s TRUBADUR
* Excellent 2, r.CAC *

Jako každý rok tak i letos jsme se zúčastnili národní výstavy v Ostravě. Vzhledem k deštivému víkendu jsme byli moc rádi, že pořadatelé avizovali na internetu umístěni našeho kruhu do haly a říkli jsme si, že konečně po pár letech běhání v bahně nás čeká důstojný kruh, sucho a teploučko. Ale pořadatelé si zřejmě řekli, že jsou již vystavovatelé berňáků dostatečně otrlí a otužilí po těch letech strávených venku v bahně a tak v neděli ráno, když jsme na výstavu přijeli a vyzvedávali si katalog nám bylo oznámeno, že náš kruh se nachází "pro změnu" venku. Takže jako tradičně se výstava nesla v duchu zmoklém a blátivém,ale jinak jsme si užili příjemný den, potkali jsme spoustu kamarádů a ve výstavním kruhu se nám rovněž dařilo.
Anetka se úplně poprvé rozhodla, že si ve svých 6 letech vyzkouší jak se předvádí v opravdovém kruhu mezi dospělými zkušenými handlery a tak našeho TOTÉHO tentokrát předváděla ona a já jen z dálky přihlížela výstavnímu klání. Anetka se velmi snažila a Toté s ní velmi dobře spolupracoval, takže si v konkurenci 7 psů ve třídě otevřené vyběhali známku výborná 2 a ocenění r.CAC.

10.- 17.3.2012
Jarní prázdniny v Deštné v Orlických horách

Letošní jarní prázdniny jsme se rozhodli strávit společně s našimi pejsky na chatě Prim v Deštné v Orlických horách.
Počasí bylo krásné, sněhu ještě značné zásoby, sjezdovky krásně upravené a poloprázdné a tak jsme si plnými doušky užívali lyžování, sáňkování a procházek z našimi pejsky.
Více o zážitcích z našich "Jarních prázdnin" se dočtete ZDE
Fotky najdete ZDE
a pak ty nejzdařilejší taky ve FOTOGALERII a na stránkách TOTÉHO a GAILY

04.03.2012
CHERRY QUEEN Czech Rea

CHERRY QUEEN Czech Rea - 16 měsíců
(Lad´s TRUBADUR x GAILA Czech Rea)

Dnes jsme se vydali do Albrechtic u Českého Těšína se téměř po roce setkat s další naší holčičkou z vrhu "CH" CHERRY QUEEN. "NAIRINKA" jak se po domácku jmenuje vyrostla ve velmi pěknou ladou psí slečnu, která svým vzhledem nezapře svou maminku naší GAILU
03.03.2012
CHEVROLETT LADY Czech Rea

CHEVROLETT LADY Czech Rea - 16 měsíců
(Lad´s TRUBADUR x GAILA Czech Rea)

Cestou na Štramberk za smečkou "Eldegi" jsme se zastavili na Čeladné, kde žije naše "srdcovka" z vrhu "CH" CHEVROLLET LADY neboli naše "CHEVROLETKA". Ladynka, jak ji říká její rodina nás již z dálky poznala, vítání bylo opravdu bouřlivé a tak bylo hodně těžké ji zachytit na památku nafotky,ale přece jen se nám nakonec nějakou fotku "ulovit" podařilo. Ladynka se vzhledem dala spíše na tatínka Totého - je to mohutná, robustní fenka, ale povahou je to zase celá maminka - naše "věčně šťastná" GAILA
03.03.2012
Společná procházka na Štramberku

Krásná slunečká sobota nás opět vybídla k procházce, tentokrát jsme zajeli na Štramberk za naší spřátelenou smečkou z chovatelské stanice "ELDEGI" a udělali jsme si tam společnou procházku. Toté tentokrát hlídal doma, takže procházka se nesla v ryze "dívčím" psím složením s Deuškou,Aničkou, Vendy a naší Gailou. Pejskové i my jsme si užili krásné sobotní odpoledne
02.03.2012
Společná procházka kolem Odry

Táák a konečně nastal pátek, takže žádné Anetčiné kroužky a příprava do školy, žáden spěch kamkoli, ale celé odpoledne volno a tak jsme se domluvili s Kačkou a jejími psími kluky Edíkem, Oktíkem a Andreasem a podnikli jsme společnou 3 hodinovou procázku kolem Odry. Pejsánci se pořádně vyběhali a podařilo se nám ulovit pár fotek, které najdete ve fotogalerii a fotogalerii naší GAILY
26.2.2012
Víkendové návštěvy aneb páni kluci

FRAMUS CLARK Czech Rea

Tento víkend jsme pojali společensky a vydali se za našimi "psími rodinami". V sobotu jsme se vydali do Vaclavova u Bruntálu, kde jsme spojili dopolední lyžování na Avalanchi s odpolední návštěvou a společnou procházkou s FRAMUSEM CLARKEM.

CHUCK Czech Rea

V neděli dopoledne jsme navštívili ročního syna Gaily a Totého CHUCKA. Chackišek nás přivítal opravdu po berňácku, takže ani jedna nit mého oblečení nezůstala v tomto blátivém počasí suchá :-),ale s tím člověk musí počítat, když má "brouček" taaakovou radost :-)
17.2.2012
Totého narozeniny

Dnes olavil náš Totíček (Lad´s TRUBAUR)své 6.narozeniny. Přejeme Ti Toté hlavně hodně zdraví.

20.1.2012
Sněhové radovánky

Konečně začalo i u nás to pravé zimní sněhové počasí a tak se naše GAILA může zase naplno věnovat své oblíbené činnosti tahání. Jak ji to krásně jede se můžete podívat ve fotogalerii